Vliv legislativního prostředí ČR-upravující prodej léčiv- na věrnostní program lékárny Alma – Bc. Veronika SKÁLOVÁ
Bc. Veronika SKÁLOVÁ
Diplomová práce
Vliv legislativního prostředí ČR-upravující prodej léčiv- na věrnostní program lékárny Alma
The influence of the legislative environment governing the sale of pharmaceuticals in ČR - on the loyalty program of Pharmacy Alma
Anotace:
Diplomová práce byla zaměřená na zhodnocení věrnostního programu Lékárny ALMA v návaznosti na legislativní prostředí ČR. V první části byla provedena analýza legislativního prostředí. V další části bylo provedeno zhodnocení věrnostního programu. Věrnostní program byl zhodnocen jako celek. Dále byly zhodnoceny jednotlivé marketingové akce, které Lékárna ALMA uskutečnila během roku 2010 a roku 2011. …víceAbstract:
This diploma thesis has been prepared on the theme: The influence of the legislative environment governing the sale of pharmaceuticals in ČR - on the loyalty program of Pharmacy ALMA. In the first part was performed an analysis of the legislative environment. In another part of thesis the loyalty program was evaluated. Loyalty program was evaluated as a whole. Were also evaluated marketing events held …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKÁLOVÁ, Veronika. \textit{Vliv legislativního prostředí ČR-upravující prodej léčiv- na věrnostní program lékárny Alma}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/y6n92z/.
Jak správně citovat práci
SKÁLOVÁ, Veronika. Vliv legislativního prostředí ČR-upravující prodej léčiv- na věrnostní program lékárny Alma. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Implementace výsledků průzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky
Přemysl Dvořák -
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Monika Bačová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Lucie Bubnová -
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě
Jan Klimáček -
Podpora prodeje v letecké dopravě pomocí věrnostních programů
Petra Marková -
Podpora prodeje věrnostním programem
Adam Potůček -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková
Název
Vložil
Vloženo
Práva