Uplatnění sociálně-pedagogického přístupu ve školní družině při práci s dětmi s ADHD – Lucie Vokálová
Lucie Vokálová
Diplomová práce
Uplatnění sociálně-pedagogického přístupu ve školní družině při práci s dětmi s ADHD
Applying socio-pedagogical approach to after-school club for working with children with ADHD
Anotace:
Cílem diplomové práce je s oporou o odbornou literaturu popsat a analyzovat problematiku ADHD v kontextu prostředí školní družiny a zjistit zkušenosti pedagogických pracovníků s využíváním sociálně-pedagogických přístupů při práci s dětmi s ADHD. Pozornost je soustředěna nejen na vývojové aspekty dětí mladšího školního věku se syndromem ADHD, ale také na samotné pedagogické pracovníky pracující vprostředí …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4865
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 4. 2017
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Slaninová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jakub Holeček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOKÁLOVÁ, Lucie. \textit{Uplatnění sociálně-pedagogického přístupu ve školní družině při práci s dětmi s ADHD}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/y7cv4e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně pedagogická práce ve školní družině
Iveta Vávrová -
Soudnictví ve věcech mládeže a některé související sociálně pedagogické aspekty
Barbara BRANDEJSOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Školní motivace a školní úspěšnost u dětí na 1. stupni ZŠ
Kristýna MAMULOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva