Analýza postojů zákazníků k výrobkům zdravé výživy – Michal Galař
Michal Galař
Master's thesis
Analýza postojů zákazníků k výrobkům zdravé výživy
Analysing Customer Attitudes towards Health Food Products
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu postojů zákazníků k výrobkům zdravé výživy. Cílem bylo zjistit postoje zákazníků a dle těchto postojů vytvořit jejich typologii. Pro výzkum byla využita technika kvótního výběru. Data byla sbírána prostřednictvím osobního dotazování v různých částech Ostravy. Údaje byly analyzovány prostřednictvím statistického programu SPSS.Abstract:
The market thesis is focused on the analysis of the customers‘ approach towards the healthy food. The goal was to identify customers‘ preferences and based on them specify their typology. The research was done based on the quota selection methodology. Data was collected during the personal interviews in various parts of Ostrava. The results were analyzed in the statistical program SPSS.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/102102
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Jana Valečková
- Reader: Zuzana Némethová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Socioprostorová analýza města Pardubice v roce 2011 a některé změny jeho socioprostorové struktury mezi lety 2001 a 2011
Michaela Zářecká -
Analýza úrovně kvality života pomocí shlukové analýzy a porovnání s Human Development Indexem
Barbara Pánková -
Analýza vybrané TV reklamy vysílané v rámci sportovního pořadu
Jitka Benešová -
Analysis of E-government and Digital Society Indicators in Selected Countries
Lorraine Tinashe Majo -
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Application of multivariate statistical methods for football player analysis
Igor Kalashnikov -
Analysis of Client and Product Base: Specifics of Retail Transaction Data
Ondřej Sokol -
An analysis of the differences between the advertisements of health and nutrition-related products addressed at adults and children
Lucie HALTOFOVÁ