Internet jako mediální nástroj neziskové organizace – Lenka MADĚROVÁ
Lenka MADĚROVÁ
Bachelor's thesis
Internet jako mediální nástroj neziskové organizace
Internet as a media outlet for non-profit organizations
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku využití internetu v neziskových organizacích. Cílem práce je popsat roli internetu jako mediálního nástroje neziskové organizace. Rozebrat možnosti využití internetu v komunikaci a propagaci neziskové organizace a poskytnout souhrnný popis efektivního využití internetu neziskovou organizací. Praktická část práce je zaměřena na porovnání a zhodnocení předpokladů …viacAbstract:
The Bachelor thesis is focused on the issue of Internet usage in non-profit organizations The aim is to describe the role of the Internet as a media tool of non-profit organizations. Analyze the options of Internet usage for communication and promotion of non-profit organizations and provide a summary description of the effective use of the Internet. The practical part of the thesis is focused on the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zverejniť od: 15. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Dr. phil. Nicole Horáková - Hirschlerová, M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MADĚROVÁ, Lenka. Internet jako mediální nástroj neziskové organizace. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Humanities / Management for the Public Sector
Práce na příbuzné téma
-
Nezisková organizace v mediálním a vzdělávacím kontextu
Milan Paták -
Založení a provoz neziskové organizace
Alice Koubová -
Analýza mediální kampaně neziskové organizace
Lenka Navrátilová -
Nezisková organizace EDUin jako aktér vzdělávací politiky
Jana Frödová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Neziskové organizace a jejich činnost v zdravotně sociální oblasti
Helga Martinková -
Kampaň neziskové organizace s cílem navýšit počet dárců
Adéla Nováková -
PR strategie neziskové organizace
Klára Čabáková