Výtvarné studium skutečnosti ve VV na 1. stupni ZŠ – Kamila HŮTTOVÁ
Kamila HŮTTOVÁ
Diplomová práce
Výtvarné studium skutečnosti ve VV na 1. stupni ZŠ
Study of Reality in Art Education at the Primary School
Anotace:
Diplomová práce pojednává o výtvarných studiích skutečnosti na 1. stupni ZŠ. Práce se dělí na část teoretickou a empirickou. Teoretická část má celkem tři kapitoly. První je zaměřena na definici studia skutečnosti a jeho vývoj od prehistorických dob po současné výtvarné umění. Ve druhé je pozornost zaměřena na historické i současné pojetí výtvarné edukace. Poslední oddíl je věnován ontogenetickému …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the art studies of reality at primary school. The thesis is divided into a theoretical and an empirical part. The theoretical part has three chapters in total. The first one is focused on the definition of the reality study and its development from prehistoric times to contemporary art. In the second, the focus is on the historical and contemporary concepts of art education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Karel Řepa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HŮTTOVÁ, Kamila. Výtvarné studium skutečnosti ve VV na 1. stupni ZŠ. Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol, Výtvarná výchova pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Význam studia na vysoké škole pohledem studentů středních škol
Šárka Šteflová -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva