Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele – Iveta Pažoutová
Iveta Pažoutová
Bachelor's thesis
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Loyalty programs for children and their influence on children´s behaviour as a consumer
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na věrnostní programy určené dětem. Cílem práce je vytvořit doporučení pro určitou firmu, jak by její věrnostní program měl vypadat. Teoretická část obsahuje seznámení s věrnostními programy a popsání tržního segmentu dětí. V praktické části je popsáno, co značka Kubík nabízí dětem. Součástí práce je výzkumné šetření provedené na dětech ve věku od 8 do 11 let prostřednictvím …moreAbstract:
The thesis is focused on loyalty programs for children. The aim is to develop a recommendation for a particular company, how its loyalty program should look like. The theoretical part includes familiarization with loyalty programs and describe the market segment - children. The practical part describes, what the brand "Kubik" offers for children. One component of my work is a research conducted in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 6. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31775
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2012
- Supervisor: Monika Ryšavá
- Reader: Marcela Zamazalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAŽOUTOVÁ, Iveta. \textit{Věrnostní programy určené pro děti a~jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2011. Available from: https://theses.cz/id/y8gj9p/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31775
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová