Marketing communication trends during war in Ukraine – Stefaniia Ruskykh
Stefaniia Ruskykh
Master's thesis
Marketing communication trends during war in Ukraine
Trendy marketingové komunikace během války na Ukrajině
Abstract:
Tato magisterská práce se zaměřuje na změny v trendech marketingové komunikace na Ukrajině během válečného období a zkoumá adaptaci a implementaci nových strategií, které odchylují od tradičních přístupů. Studie poukazuje na posun k emočnímu marketingu, motivovanému potřebou hlubšího rezonování se spotřebiteli v době krize. S použitím kombinovaného přístupu, zahrnujícího případové studie, kvalitativní …moreAbstract:
This thesis examines changes in marketing communication trends in Ukraine during wartime, focusing on the adaptation and implementation of new strategies that differ from traditional marketing approaches. The study highlights the shift towards emotional marketing, driven by the need to resonate more deeply with consumers in a time of crisis. Using a mixed-method approach, including case studies, qualitative …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94445
Thesis defence
- Date of defence: 2024
- Supervisor: Michael Bahles
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94445
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi rodinného podnikání
Tomáš Filip -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Moderní trendy marketingové komunikace
Daria Pogorelova -
Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY
Tomáš Svoboda -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Trendy marketingové komunikace v bankovním sektoru
Monika Bílá -
Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step
Karolína Komárková -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi MSP
Oliver Sálus