Marketing communication trends during war in Ukraine – Stefaniia Ruskykh
Stefaniia Ruskykh
Diplomová práce
Marketing communication trends during war in Ukraine
Trendy marketingové komunikace během války na Ukrajině
Anotace:
Tato magisterská práce se zaměřuje na změny v trendech marketingové komunikace na Ukrajině během válečného období a zkoumá adaptaci a implementaci nových strategií, které odchylují od tradičních přístupů. Studie poukazuje na posun k emočnímu marketingu, motivovanému potřebou hlubšího rezonování se spotřebiteli v době krize. S použitím kombinovaného přístupu, zahrnujícího případové studie, kvalitativní …víceAbstract:
This thesis examines changes in marketing communication trends in Ukraine during wartime, focusing on the adaptation and implementation of new strategies that differ from traditional marketing approaches. The study highlights the shift towards emotional marketing, driven by the need to resonate more deeply with consumers in a time of crisis. Using a mixed-method approach, including case studies, qualitative …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94445
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2024
- Vedoucí: Michael Bahles
- Oponent: Andrea Escobar Rios
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94445
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi rodinného podnikání
Tomáš Filip -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY
Tomáš Svoboda -
Moderní trendy marketingové komunikace
Daria Pogorelova -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Trendy marketingové komunikace v bankovním sektoru
Monika Bílá -
Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step
Karolína Komárková -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi MSP
Oliver Sálus