Stefaniia Ruskykh

Diplomová práce

Marketing communication trends during war in Ukraine

Trendy marketingové komunikace během války na Ukrajině
Anotace:
Tato magisterská práce se zaměřuje na změny v trendech marketingové komunikace na Ukrajině během válečného období a zkoumá adaptaci a implementaci nových strategií, které odchylují od tradičních přístupů. Studie poukazuje na posun k emočnímu marketingu, motivovanému potřebou hlubšího rezonování se spotřebiteli v době krize. S použitím kombinovaného přístupu, zahrnujícího případové studie, kvalitativní …více
Abstract:
This thesis examines changes in marketing communication trends in Ukraine during wartime, focusing on the adaptation and implementation of new strategies that differ from traditional marketing approaches. The study highlights the shift towards emotional marketing, driven by the need to resonate more deeply with consumers in a time of crisis. Using a mixed-method approach, including case studies, qualitative …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Michael Bahles
  • Oponent: Andrea Escobar Rios

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94445