Role třídního klimatu ve společném vzdělávání v základních školách – Mgr. Bc. Alice MEDŘÍKOVÁ
Mgr. Bc. Alice MEDŘÍKOVÁ
Diplomová práce
Role třídního klimatu ve společném vzdělávání v základních školách
The Role of Classroom Climate in Inclusive Education.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na roli třídního klimatu ve společném vzdělávání v základních školách, především na soužití žáků ve třídách. Teoretická část se zabývá školou jako významným socializačním činitelem a modelem společenského života, diagnostikou vztahů mezi žáky třídy a popisem několika nejčastěji se objevujících typů postižení, se kterými se zde setkáváme. Výzkumným problém sledoval, jak inkluzi …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the role of class climate in inclusive education in basic schools, especially on coexistence of pupils in classrooms. The theoretical part deals with school as an important socializing factor and model of social life, diagnostics of relationships among pupils and description of several most frequently occurring types of disabilities that we can meet here. The research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Šmahaj, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MEDŘÍKOVÁ, Alice. Role třídního klimatu ve společném vzdělávání v základních školách. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva