Mgr. Veronika Strnadová

Diplomová práce

Učení v pohybu u dětí s ADHD na 1. stupni ZŠ

Learning trought the use of physical activitis
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje zejména na žáky s ADHD na 1. stupni základní školy a způsob, jak jim usnadnit výuku v běžné třídě s pomocí učení v pohybu. V teoretické části je podána charakteristika osobnosti dítěte mladšího školního věku, potřebou hry a pohybu v jejich životě. Dále problematika ADHD a edukace žáků s touto poruchou, vysvětlení pojmu učení, učební styly, aktivizující výukové metody a stručným …více
Abstract:
This thesis is about children with ADHD in primary school and about the way how we can improve the lessons by learning in motion. In the theoretical part is characterization of children´s personality, game and movement in their life. Futher on problems of ADHD and education children with this disorder, the explanation of learnig, learning styles, activation learning methods and Framework Education …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Daniela Jonášová
  • Oponent: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta