Analýza internetové reklamy za účelem růstu prodeje e-shopu – Bc. Vojtěch Drs
Bc. Vojtěch Drs
Master's thesis
Analýza internetové reklamy za účelem růstu prodeje e-shopu
Analysis of Internet advertising in order to grow e-shop sales
Abstract:
Diplomová práce je tematicky zaměřena na statistickou analýzu dat z prodeje na e-shopu. V rámci zpracování práce je zformulován logický přehled principů činnosti firmy provozující e-shop a jejich vztahů s okolím a na základě těchto podkladů jsou definovány alternativy internetové propagace vhodné pro nasazení a zvýšení prodeje na e-shopu. Teoretická část práce je věnována charakteristice podniku, jeho …moreAbstract:
The diploma thesis' topic focuses on statistic analysis of the data from sales on the e-shop. Within the scope of the thesis, I' will formulate a logical overview of the activities of the company operating the e-shop and its relation with its surroundings. According to these foundations, I will define internet propagations suitable for application and increase of the sale on the e-shop. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavla Hošková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DRS, Vojtěch. \textit{Analýza internetové reklamy za účelem růstu prodeje e-shopu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/y9elzm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Theses on a related topic
-
Způsoby propagace produktů a služeb na internetu
Dennis Michna -
Možnosti online propagace elektronického obchodu s módou
Ekaterina Sineva -
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Otilie Pernecká -
PPC jako efektivní nástroj propagace internetového obchodu
Tadeáš Viktorin -
Návrh kampaně propagace internetového obchodu
Lukáš Vožda -
Propagace webu online zejména formou SEM
Ondřej SLÁMA -
Intermarket Analysis: Anomalies in Time Series and in the Cross-Section of Returns
Radovan Studník -
Application of time series models and machine learning methods for stock returns prediction
Oleksandr Vodolazskyi
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights