Jan Veselý

Bachelor's thesis

Influencer marketing a ovlivňování spotřebitele

Influencer marketing and impact on consumers
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o influencer marketingu na sociálních sítích. Cílem práce je zjistit, jakými postupy a metodami lze zvýšit efektivnost komunikace mezi influencerem a firmou, zjistit nedostatky komunikace jak ze strany influencerů, tak ze strany firem. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy využívající se v části praktické a také jsou zde shrnuty dosavadní poznatky o influencer marketingu …more
Abstract:
This bachelor thesis deals about influencer marketing on social networks. The aim of this work is to find out what processes and methods can increase the efficiency of communication between an influencer and the company. Identify communication deficiency from both influencers and companies as well. The theoretical part explains the terms which are used in the practical part and also summarizes the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 10. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2021
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Milan Fořt

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83734