Jan Veselý
Bachelor's thesis
Influencer marketing a ovlivňování spotřebitele
Influencer marketing and impact on consumers
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o influencer marketingu na sociálních sítích. Cílem práce je zjistit, jakými postupy a metodami lze zvýšit efektivnost komunikace mezi influencerem a firmou, zjistit nedostatky komunikace jak ze strany influencerů, tak ze strany firem. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy využívající se v části praktické a také jsou zde shrnuty dosavadní poznatky o influencer marketingu …moreAbstract:
This bachelor thesis deals about influencer marketing on social networks. The aim of this work is to find out what processes and methods can increase the efficiency of communication between an influencer and the company. Identify communication deficiency from both influencers and companies as well. The theoretical part explains the terms which are used in the practical part and also summarizes the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 10. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83734
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Milan Fořt
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83734
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Influencer marketing jako marketingový nástroj vybraného podniku
Sabina Šedivá -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing jako efektivní marketingový nástroj
Tereza Fričová -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Efektivita využití blogerů jako opinion leaderů v komunikačním mixu kosmetických značek v ČR
Eva Macálková