Bc. Feiruza Akbassova

Bakalářská práce

Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže

Methods and Techniques of Sales Promotion – Consumer Contest
Anotace:
Bakalářská práce je věnována spotřebitelské soutěži jako jedné z možných forem propagace. Daná práce zkoumá spotřebitelskou soutěž ze dvou úhlů pohledů: marketingového a legislativního. První část práce je zaměřena na teoretické vyhodnocení spotřebitelské soutěže. Další části práce je napsána formou analýzy již uskutečněné spotřebitelské soutěže společnosti Baťa a vytvořením návrhů pro danou firmu …více
Abstract:
The thesis is dedicated to consumer contest as one of the possible forms of promotion. The given work examines consumer contest from two different perspectives: marketing and legislative. The first part focuses on the theoretical evaluation of consumer competitions. Another part is written in the form of analysis of Bata consumer contest with further designs for the firm. The main objective of this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace