Implementace online karetní hry pomocí technologií HTML5 a Websocket – Radim Vavřík
Radim Vavřík
Bakalářská práce
Implementace online karetní hry pomocí technologií HTML5 a Websocket
Implementation of Online Card Game Using the Technologies HTML5 and Websocket
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je seznámení se s technologiemi nově vznikajícího standardu HTML5, který by měl přinést vylepšené postupy pro tvorbu a prezentaci moderního webového obsahu a poskytnout nové možnosti pro komplexní webové aplikace. Při této příležitosti bylo mým úkolem navrhnout a implementovat online webovou karetní hru BANG! pro více hráčů dle modelu klient - server s využitím WebSockets …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to get familiar with the technologies of newly emerging HTML5 standard, which should bring improved methods for development and presentation of modern web content, and should provide new features for complex web applications. On this occasion it was my job to design and implement multiplayer online web card game BANG! according to the model client - server using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/93275
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Lumír Návrat
- Oponent: Marek Běhálek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAVŘÍK, Radim. \textit{Implementace online karetní hry pomocí technologií HTML5 a Websocket}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/y9soa3/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Aspekty kvality přátelství mezi hráči Massive Multiplayer Online Roleplaying Games
Kristýna Tlustáková -
The construction and reproduction of ethnic and gender stereotypes in massively multiplayer online role-playing games (MMORPG)
Lukáš KOTAJNÝ -
MASSIVELY MULTIPLAYER "ONLINE ROLE - PLAYING GAMES" AKO SOCIÁLNY PRIESTOR
Ivana MILOVÁ -
Vývoj online multiplayer počítačových her
Adam Bartoš -
Charakteristiky závislosti na Massive Multiplayer Online Role Playing Games
Markéta PRESSENOVÁ -
MASSIVELY MULTIPLAYER "ONLINE ROLE - PLAYING GAMES" AKO SOCIÁLNY PRIESTOR
Ivana MILOVÁ -
Online kompetitivní hra
Vojtěch Linhart -
Online kompetitivní hra
Vojtěch Linhart