Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví – Bc. Zuzana Nešetřilová
Bc. Zuzana Nešetřilová
Diplomová práce
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
The impact of the pandemic on consumer behavior in the hotel industry
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování v hotelnictví. Cílem diplomové práce je na základě provedené analýzy identifikovat dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování v hotelnictví a vytvořit návrhy na marketingové aktivity pro poskytovatele služeb v tomto sektoru. Teoreticko-metodologická část se věnuje spotřebitelskému chování, přístupům k jeho zkoumání …víceAbstract:
The master’s dissertation is focused on the impact of the pandemic on consumer behavior in the hotel industry. The aim the to identify the impact of the COVID-19 pandemic on consumer behavior in the hospitality industry and to create proposals for marketing activities for providers in this sector. The theoretical part focuses on consumer behavior, approaches to its research and the impact of the COVID …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/qzy41/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEŠETŘILOVÁ, Zuzana. \textit{Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/yafn4q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová