Barbora Sloupová
Master's thesis
Marketingová komunikace vybrané firmy
Marketing communication of a selected company
Abstract:
Současné hyperkonkurenční prostředí představuje výzvu pro firmy, které musí najít vlastní konkurenční výhodu, odlišit se a prosadit se mezi silnou konkurenci. Povznesením hodnoty značky a ovlivněním vnímání cílové skupiny právě v tomto prostředí vzrostla role marketingu a marketingové komunikace. V současné podobě je klíčová oboustranná komunikace založená na interaktivitě, a vzhledem k nejnovějším …moreAbstract:
The current hyper-competitive environment has become a challenge for companies that now more than ever need to find their own competitive advantage(s), differentiate themselves from their competitors and succeed on the market. By elevating the value of the company brand and influencing the target group’s perception, the role of marketing and marketing communication has gradually increased within such …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78219
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2019
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Kamila Matysová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78219
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška