Barbora Sloupová

Master's thesis

Marketingová komunikace vybrané firmy

Marketing communication of a selected company
Abstract:
Současné hyperkonkurenční prostředí představuje výzvu pro firmy, které musí najít vlastní konkurenční výhodu, odlišit se a prosadit se mezi silnou konkurenci. Povznesením hodnoty značky a ovlivněním vnímání cílové skupiny právě v tomto prostředí vzrostla role marketingu a marketingové komunikace. V současné podobě je klíčová oboustranná komunikace založená na interaktivitě, a vzhledem k nejnovějším …more
Abstract:
The current hyper-competitive environment has become a challenge for companies that now more than ever need to find their own competitive advantage(s), differentiate themselves from their competitors and succeed on the market. By elevating the value of the company brand and influencing the target group’s perception, the role of marketing and marketing communication has gradually increased within such …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 9. 2019
  • Supervisor: Vladimíra Khelerová
  • Reader: Kamila Matysová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78219