SWOT analýza jako součást marketingového řízení ve firmě BDM Stavební a.s. – Bc. Petra Králíčková
Bc. Petra Králíčková
Bachelor's thesis
SWOT analýza jako součást marketingového řízení ve firmě BDM Stavební a.s.
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám tématem marketingové řízení a s ním spojeným plánováním a analýzou SWOT. Práce je rozdělena na dvě části. První část vysvětluje čtenářům význam marketingového řízení, plánování a analýzy (silné a slabé stránky, hrozby a příležitosti). Druhá část je praktická, zabývám se zde aplikací analýzy SWOT do stavební firmy BDM Stavební a.s. a popisem jednotlivých faktorů. Závěr …moreAbstract:
In my work I deal with the topic of marketing management and related planning and SWOT analysis. The thesis is divided into two parts. The first part explains to readers the importance of marketing management, planning and analysis of strengths, weaknesses, opportunities and threats. The second part is practical. Here I deal with applications of the SWOT analysis to construction companies as BDM Construction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/b8uu2/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislav Cibulka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÁLÍČKOVÁ, Petra. \textit{SWOT analýza jako součást marketingového řízení ve firmě BDM Stavební a.s.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/yaq9sd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Technological Impact on Marketing Management
Ayub Mohammed -
Marketing Management and Marketing Planning in SME
Olga Kurchitskaya -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko