SWOT analýza jako součást marketingového řízení ve firmě BDM Stavební a.s. – Bc. Petra Králíčková
Bc. Petra Králíčková
Bachelor's thesis
SWOT analýza jako součást marketingového řízení ve firmě BDM Stavební a.s.
Anotácia:
Ve své bakalářské práci se zabývám tématem marketingové řízení a s ním spojeným plánováním a analýzou SWOT. Práce je rozdělena na dvě části. První část vysvětluje čtenářům význam marketingového řízení, plánování a analýzy (silné a slabé stránky, hrozby a příležitosti). Druhá část je praktická, zabývám se zde aplikací analýzy SWOT do stavební firmy BDM Stavební a.s. a popisem jednotlivých faktorů. Závěr …viacAbstract:
In my work I deal with the topic of marketing management and related planning and SWOT analysis. The thesis is divided into two parts. The first part explains to readers the importance of marketing management, planning and analysis of strengths, weaknesses, opportunities and threats. The second part is practical. Here I deal with applications of the SWOT analysis to construction companies as BDM Construction …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/b8uu2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislav Cibulka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁLÍČKOVÁ, Petra. \textit{SWOT analýza jako součást marketingového řízení ve firmě BDM Stavební a.s.}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/yaq9sd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Technological Impact on Marketing Management
Ayub Mohammed -
Marketing Management and Marketing Planning in SME
Olga Kurchitskaya -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko