Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku – David Vittek
David Vittek
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Analysis of the market mix at the choosen enterprise
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je Analýza marketingového mixu ve společnosti LIVA Předslavice, která se zabývá prodejem a servisem zejména zemědělské techniky. Cílem práce bylo analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu v daném podnik. Bakalářská práce obsahuje převážně informace o firmě, vyplývající z mých osobní zkušeností, znalostí, vědomostí a poznatků, které jsem získal pozorovací metodou …víceAbstract:
The subject of my bachelor thesis is the Analysis of the marketing mix in the company LIVA Předslavice, which deals with the sale and service especially of agricultural technology. The aim of the thesis was to analyze the various tools of the marketing mix in the company. Most of the information about the company in this work is from my personal experience with the company, knowledge, knowledge and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/e6x8v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Adéla Pražáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová