Tvorba globální strategie v konkrétní firmě – Bc. Jakub Roučka, DiS.
Bc. Jakub Roučka, DiS.
Bakalářská práce
Tvorba globální strategie v konkrétní firmě
Creation of a Global Strategy in a Particular Company
Anotace:
Bakalářská práce zpracovává téma tvorby globální strategie podniku. V práci je shrnuta teorie zabývající se tvorbou globální strategie, a její porovnání s praktickým nasazením strategie na konkrétním podniku. V práci jsou formulovány podnikové cíle a k nim je vytvořena globální strategie. Dále práce zpracovává plán transformace a přehled programů rozvoje. Návrh strategie je vytvořen pro společnost …víceAbstract:
Basic topic describes the creation of a global company strategy. In its subject matter is presented theory with the creation of a global strategy and its comparison with the practical deployment strategy for a particular company. They are formulated corporate objectives and global strategy as another issue of the work. Part of the work includes the description of the transformation plan and an overview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/sucg1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 3. 2014
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Voznička, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba informační strategie ve firmě
Daniel Rambousek -
Tvorba globální celopodnikové strategie ve firmě
Regina Sadrieva -
Tvorba globální strategie v konkrétní firmě
Jiří Blacký -
Tvorba informační strategie ve firmě
Alexander Frič -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Strategy evaluation of China Southern Airlines
Zhiyuan Zhang -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu