Simona Gašparová

Bakalářská práce

Marketingová komunikácia v hotelierstve a gastronómii

Anotace:
Bakalárska práca „Marketingová komunikácia v hotelierstve a gastronómii“ sa zaoberá problematikou v oblasti marketingovej komunikácie. Cieľom práce je realizovať marketingový výskum a prostredníctvom neho zistiť, ako pôsobí marketingová komunikácia na danú cieľovú skupinu. Teoretická časť vychádza z rešerší odbornej literatúry a je zameraná na vysvetlenie základných pojmov a východísk práce. Praktická …více
Abstract:
Bachelor thesis "The Marketing Communication in Hospitality and Gastronomy" deals with the issues in marketing communication. The aim of this work is to do market research and through it find out how active marketing communication influences the target audience. The theoretical part is based on research of the literature and aims to explain the basic concepts and outcomes. The practical part consists …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor: http://theses.cz/id/yb0bya/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2017

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses yb0bya yb0bya/5
3. 4. 2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.