Marketingová komunikácia v hotelierstve a gastronómii – Simona Gašparová
Simona Gašparová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikácia v hotelierstve a gastronómii
Anotácia:
Bakalárska práca „Marketingová komunikácia v hotelierstve a gastronómii“ sa zaoberá problematikou v oblasti marketingovej komunikácie. Cieľom práce je realizovať marketingový výskum a prostredníctvom neho zistiť, ako pôsobí marketingová komunikácia na danú cieľovú skupinu. Teoretická časť vychádza z rešerší odbornej literatúry a je zameraná na vysvetlenie základných pojmov a východísk práce. Praktická …viacAbstract:
Bachelor thesis "The Marketing Communication in Hospitality and Gastronomy" deals with the issues in marketing communication. The aim of this work is to do market research and through it find out how active marketing communication influences the target audience. The theoretical part is based on research of the literature and aims to explain the basic concepts and outcomes. The practical part consists …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/yb0bya/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme:
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Jeřábek, T.
30. 4. 2017