Veronika Žiláková
Bachelor's thesis
Rozpoznatelnost PR na sociálních sítích
Recognizability of Public Relations on Social Networks
Abstract:
Tato bakalářská práce řeší vliv digitálního Public Relations na internetové uživatele. Cílem bylo zmapovat PR nástroje, využívané ve vybrané společnosti, a následně zjistit, zda jsou tyto nástroje pro uživatele sociálních sítí rozpoznatelné. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla zpracována literární rešerše na základě odborné literatury. Tato část práce byla doplněna …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the impact of digital public relations on internet users. The aim was to map the PR tools used in a selected company and to find out whether these tools are recognizable to social network users. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part, a literature search was conducted based on the professional literature. This part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86963
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2022
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Václav Stříteský
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86963
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova