The Language of Health and Fitness Websites for Women – Bára CHAJLAZOVÁ
Bára CHAJLAZOVÁ
Bachelor's thesis
The Language of Health and Fitness Websites for Women
The Language of Health and Fitness Websites for Women
Abstract:
The aim of this thesis it to analyse the language of health and fitness websites for women, mainly with regard to communicative strategies. The work is divided into two parts - the theoretical and the practical. The theoretical part focuses on the description of websites and blogs and describes certain communicative strategies which authors may use to engage their readers and to evoke a sense of belonging …viacAbstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat jazyk fitnessových webových stránek pro ženy, a to převážně z hlediska komunikačních strategií. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá charakteristikou webových stránek a blogů a dále popisuje určité komunikační strategie, kterými mohou autoři své čtenáře upoutat a vyvolat v nich pocit sounáležitosti k určité skupině …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Magdalena Hanusková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHAJLAZOVÁ, Bára. The Language of Health and Fitness Websites for Women. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Analýza komunikační strategie politických aktérů na Facebooku se zaměřením na populistickou rétoriku
Jan Singer