Aktivizační metody ve výuce filosofie na středních školách – Bc. Ondřej KUČEŘÍK
Bc. Ondřej KUČEŘÍK
Diplomová práce
Aktivizační metody ve výuce filosofie na středních školách
Activating methods in teaching philosophy on high schools.
Anotace:
Diplomová práce mapuje teoretická východiska pro aktivizační metody a jejich užití ve výuce filosofie na středních školách. Práce se snaží pojímat výuku filosofie se zaměřením na rozvíjení klíčových kompetencí a kritického myšlení. V teoretické části je také zpracován náhled do didaktiky filosofie a přístupu k výuce filosofie. Hlavním cílem práce je v praktické části vytvořit aktivity, které jsou využitelné …víceAbstract:
This diploma thesis maps the theoretical basis for activating methods and their usage in the teaching of philosophy at secondary schools. The work tries to conceive the teaching of philosophy with a focus on the development of key competencies and critical thinking. The theoretical part also provides an insight into the didactics of philosophy and the approach to teaching philosophy. The main goal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martina Číhalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUČEŘÍK, Ondřej. Aktivizační metody ve výuce filosofie na středních školách . Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Jak se učí základy společenských věd na prestižních středních školách v České republice a Velké Británii
Vanda Staňková -
Výchova občana v rámci předmětu základy společenských věd na gymnáziích
Hana Sýkorová -
Srovnání vybraných národních vzdělávacích plánů se zaměřením na základy společenských věd
Marcel Jung -
Současné pojetí výuky evropské integrace v hodinách dějepisu a základů společenských věd na gymnáziích
Bára Vencálková -
Rozvoj nadaných žáků ve výuce základů společenských věd
Tobiáš Štěpánek -
Přínos uměleckých předmětů pro výuku dějepisu a základů společenských věd na středních školách
Kristýna Hvižďová -
Tvorba pracovních listů ve výuce předmětu základy společenských věd na praktické škole dvouleté
Veronika HÁJKOVÁ -
Život a dílo bratří Mannů: využití v ZSV (základy společenských věd)
Alois LEXA
Název
Vložil
Vloženo
Práva