Ing. Petra Ondroušková
Bakalářská práce
Regulace reklamy
Regulation of Advertising
Anotace:
V bakalářské práci se věnuji problematice regulace reklamy, konkrétně zde řeším zakázané reklamy, kde tvůrci reklamy se pohybují mnohdy až za hranicemi zákona. Na jedné straně se zabývám reklamou z marketingového pohledu a zároveň zde uvádím i právnické hledisko. V teoretické části se věnuji obecnému popisu a vymezení jednotlivých pojmů, které s touto problematikou souvisí. V praktické části uvádím …víceAbstract:
In my bachelor thesis, I focus on the issue of regulation in the advertising industry, where I pay special attention to several cases of commercials, which were banned by regulation as a result of their creators’ crossing the line between legal and illegal advertising practices. On one hand, I look into advertising from the marketing point of view and at the same time, I also consider it from the legal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vrzrr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 10. 2014
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Ondřejová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společnosti Allianz
Ridrich Ridrich -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková