Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit – Iveta Romančáková
Iveta Romančáková
Bachelor's thesis
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Destination management and the usage of regional products and local specialities in marketing
Abstract:
Bakalářská práce přináší náhled na téma regionální produkty a místní speciality ve spojení s destinačním managementem a marketingem destinace. Hlavním cílem práce je analýza využití regionálních produktů a místních specialit v marketingu destinace. Náplní teoretické části a jejím cílem je zařazením tématu do obecného kontextu a definice nejdůležitějších pojmů. Praktická část poté aplikuje problematiku …moreAbstract:
The Bachelor Thesis provides an insight into the subject of regional products and local specialities in connection with destination management and marketing. The main goal of this thesis is the analysis of the use of regional products and local specialities in destination marketing. The aim of the theoretical part is to incorporate the subject into general context and define key terms. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB9501
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2017
- Supervisor: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.
- Reader: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROMANČÁKOVÁ, Iveta. \textit{Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ybyd2k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights