Bc. Ivana Starková
Bachelor's thesis
Přímý marketing
Direkt marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice přímého marketingu. Práce popisuje nejčastěji používané nástroje přímého marketingu a analyzuje jejich aplikaci vybranou společností. Cílem práce je analýza a hodnocení forem přímého marketingu společnosti s osobním prodejem Oriflame Czech spol. s r.o. a návrh dalšího rozvoje.Abstract:
This Bachelor´s thesis deals with the direct marketing. It describes the most commonly used direct marketing tools and analyses their application with the select company. The aim of this work is the analysis and evaluation of forms of company direct marketing with a personall selling of Oriflame Czech company L.t.d. and the proposal of further development.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2012
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/aswei/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Tomáš Marek
- Reader: Mgr. Ing. Tomáš Prekop, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Nikita Bubnov -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Osobní prodej ve vybrané společnosti
Natálie Křičenská -
Osobní prodej - efektivní nástroj prodeje
Julie Jílková -
Osobní prodej v multilevelové společnosti
Noshdar MUHAMED