Bc. Ivana Starková

Bachelor's thesis

Přímý marketing

Direkt marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice přímého marketingu. Práce popisuje nejčastěji používané nástroje přímého marketingu a analyzuje jejich aplikaci vybranou společností. Cílem práce je analýza a hodnocení forem přímého marketingu společnosti s osobním prodejem Oriflame Czech spol. s r.o. a návrh dalšího rozvoje.
Abstract:
This Bachelor´s thesis deals with the direct marketing. It describes the most commonly used direct marketing tools and analyses their application with the select company. The aim of this work is the analysis and evaluation of forms of company direct marketing with a personall selling of Oriflame Czech company L.t.d. and the proposal of further development.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Tomáš Marek
  • Reader: Mgr. Ing. Tomáš Prekop, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management