Bc. Ivana Starková

Bakalářská práce

Přímý marketing

Direkt marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice přímého marketingu. Práce popisuje nejčastěji používané nástroje přímého marketingu a analyzuje jejich aplikaci vybranou společností. Cílem práce je analýza a hodnocení forem přímého marketingu společnosti s osobním prodejem Oriflame Czech spol. s r.o. a návrh dalšího rozvoje.
Abstract:
This Bachelor´s thesis deals with the direct marketing. It describes the most commonly used direct marketing tools and analyses their application with the select company. The aim of this work is the analysis and evaluation of forms of company direct marketing with a personall selling of Oriflame Czech company L.t.d. and the proposal of further development.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Marek
  • Oponent: Mgr. Ing. Tomáš Prekop, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management