Bc. Ivana Starková
Bakalářská práce
Přímý marketing
Direkt marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice přímého marketingu. Práce popisuje nejčastěji používané nástroje přímého marketingu a analyzuje jejich aplikaci vybranou společností. Cílem práce je analýza a hodnocení forem přímého marketingu společnosti s osobním prodejem Oriflame Czech spol. s r.o. a návrh dalšího rozvoje.Abstract:
This Bachelor´s thesis deals with the direct marketing. It describes the most commonly used direct marketing tools and analyses their application with the select company. The aim of this work is the analysis and evaluation of forms of company direct marketing with a personall selling of Oriflame Czech company L.t.d. and the proposal of further development.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/aswei/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Tomáš Marek
- Oponent: Mgr. Ing. Tomáš Prekop, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Nikita Bubnov -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Osobní prodej ve vybrané společnosti
Natálie Křičenská -
Osobní prodej - efektivní nástroj prodeje
Julie Jílková -
Osobní prodej v multilevelové společnosti
Noshdar MUHAMED