Bc. Tomáš Svoboda

Master's thesis

Interní a externí image politické značky - případová studie TOP 09

Internal and External Image of a Political Brand - The Case Study of TOP 09
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá interní (členové strany) a externí (veřejnost) image politické značky TOP 09. Odhaluje nejčastější asociace spojované se značkou a identifikuje mezery (GAPs), které mezi oběma druhy image vznikají ve vnímání její osobnosti. Zodpovídá rovněž otázku, zda má blízkost vztahu k politické značce vliv na to, jak kriticky je její osobnost hodnocena. Disponuje taktéž teoretickým …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of the internal (party members) and external (the public) image of the TOP 09 political brand. The thesis reveals what associations the brand most frequently evokes, and it identifies the GAPs that are formed between the two types of image, as the brand’s personality is perceived. It also answers the question as to whether one's affiliation with a political …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 1. 2014
  • Supervisor: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií