Lukáš Kossakowski

Master's thesis

Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google

Successful strategy of PPC ads and Social Ads in the Facebook and Google platforms
Abstract:
Cílem práce je nalezení úspěšné strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google. Kampaň bude nastavena pro elektronický obchod zabývající se prodejem vybavení na outdoorové sporty a aktivity. Konkrétně bude kampaň, na základě přání majitele obchodu, zaměřena na kategorii jízdních kol. Nasta-vení proběhne s využitím teoretických znalostí získaných z dostupných zdrojů …more
Abstract:
The main goal of thisthesis is to find a successful strategy of PPC ads and Social Ads in Facebook andGoogle platforms. The campaign will be set up for e-shop with a focus on sellingoutdoor sports and activities equipment. Specifically, it will focus on thecategory of bicycles, as the owner of the shop wished. To set up the campaign,I will use the knowledge gained from available sources. The performance …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2020
  • Supervisor: Marie Hesková
  • Reader: Miroslav Foret

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79470