Vliv šachové hry na rozvoj myšlení a učení žáků mladšího školního věku – Mgr. Simona Suchomelová
Mgr. Simona Suchomelová
Diplomová práce
Vliv šachové hry na rozvoj myšlení a učení žáků mladšího školního věku
The influence of the chess game on the development of thinking and learning of pupils of younger school age
Anotace:
Diplomová práce pojednává o tom, zda podle mínění hráčů a lektorů, může výuka šachů ovlivnit myšlení, učení, a s tím související formování vlastností osobnosti žáků, případně jakým způsobem. Poukazuje na to, jak by šachová hra mohla přispět k naplnění cílů základního vzdělávání, klíčových kompetencí a průřezových témat. Dále byl výzkum zaměřen na zjišťování negativ šachové hry a vhodnosti výuky šachů …víceAbstract:
The thesis examines whether, according to the opinion of players and lecturers, teaching the game of chess can influence thinking, learning, and related formation of personality traits of students, and in what way. It points out how the game of chess could contribute to the fulfillment of the objectives of basic education, key competencies, and cross-cutting themes. Furthermore, the research was aimed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vbt1b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Iva Žaloudíková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Krása, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ