Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace – Bc. Markéta Mojžíšová
Bc. Markéta Mojžíšová
Diplomová práce
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Meaning knowledge of the social environment for the continued success of marketing communications
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá sociálním prostředím, marketingovou sociologií a marketingovou komunikací. První část práce je zaměřena na sociální prostředí, zejména na rodinu, která je chápána jako základní stavební prvek sociálních struktur společnosti. Dále se práce věnuje oblasti marketingu, především marketingovému prostředí a marketingové komunikaci. Důležitou oblastí, které se tato práce věnuje …víceAbstract:
This thesis deals with social environment, sociology marketing and marketing communications. The first part of the thesis focuses on social environment, especially on family which is regarded as the basic element of our social structure. The thesis further deals with the area of marketing, especially marketing environment and marketing communications. Also, discussed in the thesis are the important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ocvqb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2017
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací
Jan Bors -
Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu
Jan Vála -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova