Návrh komunikační strategie firmy Newport ranč – Alice Severová
Alice Severová
Bakalářská práce
Návrh komunikační strategie firmy Newport ranč
A Communication Strategy Proposal of Newport ranč Company
Anotace:
Newport ranč je malý podnik nabízející velké množství služeb. Mezi ty hlavní patří ubytování a prodej a výcvik koní spojený s jejich chovem. Přestože se nachází v atraktivní lokalitě, vykazuje za rok 2010 ztrátu. K pochopení situace ranče je nutné definovat vnější vlivy působící na podnik a znát jejich význam. K tomu, aby byly určeny, bude využita analýza PEST. K bližšímu poznání mikrookolí slouží …víceAbstract:
Newport ranch is a small company offering a wide range of services. Among the main ones include housing and sale and manege horses conected with their breeding. Newport ranch is situated in attractive location but after all for 2010 shows a loss. It is necessary for understanding the situation of the ranch to define the external influences over company and to know their meaning. To be determined will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85929
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: Marcela Papalová
- Oponent: Monika Zelenková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Využití marketingových nástrojů ve společnosti DENA-JP, s.r.o.
Jiří Poukar -
Business model for data governance platform
Tia Semeradova -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Marketing Communication for a Strong Brand Building
Anastasiia Lukianenko -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová