Critical assessment of CSR of a specific company – Ekaterina Ikonnikova
Ekaterina Ikonnikova
Bachelor's thesis
Critical assessment of CSR of a specific company
Kritické zhodnocení CSR konkrétní společnosti
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na posouzení CSR firmy X, tedy na zhodnocení úspěšnosti jejích CSR programů, které se zaměřují na podporu mladších generací, na základě hodnotícího modelu. Pro naplnění cíle diplomové práce byly zvoleny následující čtyři výzkumné otázky: „Jak je implementováno CSR v souladu s předem definovanými cíli CSR?“, „Jak dostatečné jsou stávající politiky?“, „Jak úspěšné jsou programy …moreAbstract:
This thesis focuses on assessing the CSR of a company X, i.e. on evaluating how successful their CSR programs, which focus on supporting younger generations, based on a measuring model. To fulfil the aim of the thesis, the following four research questions were selected: “How is implemented CSR matching predefined CSR goals?”, “How sufficient are the policies in place?”, “How successful are the CSR …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85894
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: Zuzana Křečková Kroupová
- Reader: Martin Jašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85894
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Theses on a related topic
-
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Firemní kultura ČSOB - Hodnoty jako základní prvek firemní kultury a jejich realizace v praxi na příkladu ČSOB
Klára Podpierová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Chunyi Zhao -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda