Martin Sobola
Bachelor's thesis
Hodnocení marketingového mixu Palace Cinemas
Abstract:
Práce analyzuje a hodnotí marketingový mix pražských poboček Palace Cinemas, jednoho z provozovatelů multikin v České republice. Na základě teoretických poznatků z oboru marketingu rozebírá jednotlivé složky marketingového mixu společnosti. Jedná se především o rozbor produktu, cenové politiky, umístění provozoven, jednotlivých složek komunikačního mixu, analýzu materiálního prostředí, lidí a procesů …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/1590
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2007
- Supervisor: Libuše Mottlová
- Reader: Marcela Bursíková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/1590
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení
Barbora BURIANOVÁ -
Kazuistika marketingového komunikačního mixu v kulturní sféře
Anna Severová -
Analýza návštěvnosti kulturní instituce a návrhy marketingové metody jejího zvýšení
Dana Hešíková -
Komunikační kampaň vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov
Lenka Římská -
Projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů
Jarmila CAPOVÁ -
Event marketing multikina
Klára Šulcová -
Marketingový mix multikina Cinestar v Českých Budějovicích
Barbora Kašparová -
An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic
Pavla Zajíčková