Martin Sobola

Bachelor's thesis

Hodnocení marketingového mixu Palace Cinemas

Abstract:
Práce analyzuje a hodnotí marketingový mix pražských poboček Palace Cinemas, jednoho z provozovatelů multikin v České republice. Na základě teoretických poznatků z oboru marketingu rozebírá jednotlivé složky marketingového mixu společnosti. Jedná se především o rozbor produktu, cenové politiky, umístění provozoven, jednotlivých složek komunikačního mixu, analýzu materiálního prostředí, lidí a procesů …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 2. 2007
  • Supervisor: Libuše Mottlová
  • Reader: Marcela Bursíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/1590