Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na základní škole – Bc. Šárka Švecová, DiS.
Bc. Šárka Švecová, DiS.
Master's thesis
Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na základní škole
Cooperation of a teacher assistant with a teacher at a primary school
Anotácia:
Diplomové práce je zaměřena na problematiku spolupráce asistenta pedagoga a učitele na základní škole. Jak ji vnímají oba aktéři vzdělávacího procesu. Základní pojmy inkluze, integrace, asistent pedagoga, podpůrná opatření, žák se speciálně vzdělávacími potřebami, jsou vymezeny v teoretické části. Dále teoretická část popisuje pozici asistenta pedagoga, týmovou spolupráci asistenta pedagoga a učitele …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on the issue of cooperation of the teaching assistant and the teacher at primary schools and how such cooperation is perceived by both of them in the educational process. The basic terms such as inclusion, integration, a teaching assistant, support measures and a pupil with special educational needs are defined in the theoretical part. Furthermore, the theoretical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nolic/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedúci: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Special Education for Vocational School Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ