Jana Bednaříková

Diplomová práce

Body image v televizních reklamách

Body image in TV commercials
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je zkoumání prvků body image v televizních reklamách. Ve své práci se věnuji body image, marketingové komunikaci a reklamě. Provedenou obsahovou analýzou televizních reklam jsem chtěla ověřit, jací lidé jsou v reklamách vyobrazování. Dále ve své práci zpracovávám data marketingového výzkumu Market & Media & Lifestyle. Data z tohoto výzkumu jsem si vybrala s ohledem na vnímání …více
Abstract:
Target of my final thesis is to explore elements of body image in TV commercials. In the thesis I focused on body image, marketing communication and advertisement. I tried to map what are people like in TV spots through content analysis. I did also analyze marketing research data of Market & Media & Lifestyle agency. I chose those data with due regard for perception of body image by consumers and I …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Filip Větrovský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21498