Body image v televizních reklamách – Jana Bednaříková
Jana Bednaříková
Diplomová práce
Body image v televizních reklamách
Body image in TV commercials
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je zkoumání prvků body image v televizních reklamách. Ve své práci se věnuji body image, marketingové komunikaci a reklamě. Provedenou obsahovou analýzou televizních reklam jsem chtěla ověřit, jací lidé jsou v reklamách vyobrazování. Dále ve své práci zpracovávám data marketingového výzkumu Market & Media & Lifestyle. Data z tohoto výzkumu jsem si vybrala s ohledem na vnímání …víceAbstract:
Target of my final thesis is to explore elements of body image in TV commercials. In the thesis I focused on body image, marketing communication and advertisement. I tried to map what are people like in TV spots through content analysis. I did also analyze marketing research data of Market & Media & Lifestyle agency. I chose those data with due regard for perception of body image by consumers and I …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21498
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Filip Větrovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21498
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Juice and nectar consumer behaviour. Marketing research in cooperation with Pfanner, spol. s r. o.
Alena Caisová -
NATO and Cyber: Content Analysis of Alliance’s Strategic Concepts and Summit Declarations
Michaela Prucková -
Gender differences in online conversation topics and self-disclosure: Content analysis of Czech adolescents’ instant messaging conversations
Jana Blahošová -
Japanese Strategic Documents: Content Analysis of the National Program Defense Guidelines
Martina Staroňová -
Information Content Analysis in Automated Fluorescence Microscopy
Silvie Luisa Brázdilová -
Percepce komerčních a sociálních reklam a jejich rozdílů
Martina Čavnická -
Body image a jeho vnímaný význam pro spotrebitele s využitím analýzy dat MML -- TGI
Tomáš Hortík -
Body image a jeho působení v reklamě
Natálie Dyxová