Význam copywritingu a textového obsahu v náborové kampani společnosti FG Forrest – Bc. Pavlína Šmajzrová
Bc. Pavlína Šmajzrová
Diplomová práce
Význam copywritingu a textového obsahu v náborové kampani společnosti FG Forrest
The Importance of Copywriting and Text-based Content in a Recruitment Campaign of the FG Forrest Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá copywritingem a textovým obsahem v rámci náborové kampaně společnosti FG Forest. Teoretická část definuje copywriting a pojmy s ním spojené. Dále se zabývá internetovým marketingem, získáváním a výběrem zaměstnanců a také jazykovědnými disciplínami, které se uplatňují v oboru copywritingu. Praktická část zahrnuje obsahovou analýzu náborové microsite Světlá strana Síly …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on copywriting and text-based content in a recruitment cam-paign of the FG Forrest company. The theoretical part will defined copywriting and related therms. It will focus also on inter-net marketing, recruitment, and linguistics disciplines used in copywriting. The practical part comprises content analysis of the recruitment microsite of the FG Forrest company and describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠMAJZROVÁ, Pavlína. \textit{Význam copywritingu a textového obsahu v náborové kampani společnosti FG Forrest}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/ydt3ve/.
Jak správně citovat práci
Šmajzrová, Pavlína. Význam copywritingu a textového obsahu v náborové kampani společnosti FG Forrest. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Získávání a výběr zaměstnanců ve společnosti Elektroporcelán a.s.
Romana Rampasová -
Kvalita vztahů na pracovišti a resilience a jejich vliv na efektivitu práce
Jakub Krahulík -
Získávání a výběr zaměstnanců v České spořitelně, a.s.
Lada Palíšková -
Získávání a výběr pracovníků ve společnosti ŠKODA AUTO, a. s.
Jana Valerová -
Získávání a výběr zaměstnanců a členů orgánů a výborů České exportní banky, a.s.
Andrea Bartošíková -
Získávání a výběr zaměstnanců v organizaci Tesco Stores ČR, a. s.
Tereza Brožková -
Získávání a výběr zaměstnanců v malé a velké společnosti
Michaela Šichtová -
Získávání a výběr zaměstnanců v soukromém sektoru a veřejné správě
Lilly Opatrna