Význam copywritingu a textového obsahu v náborové kampani společnosti FG Forrest – Bc. Pavlína Šmajzrová
Bc. Pavlína Šmajzrová
Master's thesis
Význam copywritingu a textového obsahu v náborové kampani společnosti FG Forrest
The Importance of Copywriting and Text-based Content in a Recruitment Campaign of the FG Forrest Company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá copywritingem a textovým obsahem v rámci náborové kampaně společnosti FG Forest. Teoretická část definuje copywriting a pojmy s ním spojené. Dále se zabývá internetovým marketingem, získáváním a výběrem zaměstnanců a také jazykovědnými disciplínami, které se uplatňují v oboru copywritingu. Praktická část zahrnuje obsahovou analýzu náborové microsite Světlá strana Síly …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on copywriting and text-based content in a recruitment cam-paign of the FG Forrest company. The theoretical part will defined copywriting and related therms. It will focus also on inter-net marketing, recruitment, and linguistics disciplines used in copywriting. The practical part comprises content analysis of the recruitment microsite of the FG Forrest company and describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠMAJZROVÁ, Pavlína. \textit{Význam copywritingu a textového obsahu v náborové kampani společnosti FG Forrest}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/ydt3ve/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šmajzrová, Pavlína. Význam copywritingu a textového obsahu v náborové kampani společnosti FG Forrest. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Získávání a výběr zaměstnanců ve společnosti Elektroporcelán a.s.
Romana Rampasová -
Kvalita vztahů na pracovišti a resilience a jejich vliv na efektivitu práce
Jakub Krahulík -
Získávání a výběr zaměstnanců v České spořitelně, a.s.
Lada Palíšková -
Získávání a výběr pracovníků ve společnosti ŠKODA AUTO, a. s.
Jana Valerová -
Získávání a výběr zaměstnanců a členů orgánů a výborů České exportní banky, a.s.
Andrea Bartošíková -
Získávání a výběr zaměstnanců v organizaci Tesco Stores ČR, a. s.
Tereza Brožková -
Získávání a výběr zaměstnanců v malé a velké společnosti
Michaela Šichtová -
Získávání a výběr zaměstnanců v soukromém sektoru a veřejné správě
Lilly Opatrna