Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ – Radoslav HANEL
Radoslav HANEL
Diplomová práce
Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Didactic game as a teaching method to the first grade of primary school
Anotace:
Moje práce Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ obsahuje dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části práce pojednávám o hře jako takové, jejích znacích, funkcích, jakož i přístupům ke hře v průběhu historie. Dále uvádím definice a systémové rozdělení různých výukových metod ve kterých je hra ve své didaktické formě začleněna. Následně se pak věnuji konkrétně didaktické …víceAbstract:
My work The didactic game as a teaching method to the first grade of primary school contains two parts, theoretical and practical. In theoretical part of the work I deal with a game itself, its features, functions, as well as approaches to the game in the history. Next I present definitions and systematic dividing of different teaching methods in which is game integrated in its didactic form. Then …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANEL, Radoslav. Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ
Kristýna Jarošová -
Didaktická hra jako prostředek podporující tvořivé vyučování
Anežka Pometlová