Principy zeleného marketingu ve firmě Kolorky. cz s.r.o. – Karolína Tučková
Karolína Tučková
Bachelor's thesis
Principy zeleného marketingu ve firmě Kolorky. cz s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zeleným marketingem. Cílem práce je analýza toho, jak se firmě Kolorky.cz s.r.o. daří naplňovat principy zeleného marketingu a v případě nalezených nedostatků navrhnout možné změny v rámci této oblasti. Teoretická část se zabývá definicemi zeleného marketingu, strategií marketingu a typů zákazníků. V praktické části je přiblížena firma Kolorky.cz s.r.o., její marketingový …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of green marketing. The aim of this thesis is to analyse how is the company Kolorky.cz s.r.o. able to fulfil the principles of the green marketing, and in case of discovery of some deficiencies to make suggestions how to improve this area. Theoretical part is based on presenting definitions of green marketing, strategies of marketing and types of customers. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/ye495d/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2018
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TUČKOVÁ, Karolína. \textit{Principy zeleného marketingu ve firmě Kolorky. cz s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Available from: https://theses.cz/id/ye495d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić