Eliška Fojtová

Bachelor's thesis

Moderní formy marketingové online komunikace

Abstract:
Tématem této bakalářské práce je online marketingová komunikace. Konkrétně se zabývá moderními formami online marketingu a to především na sociálních sítích. V rámci teoretické části je definován online marketing a marketingová komunikace na internetu. Dále sociální média, kde jsou následně detailně popsány jednotlivé sociální sítě vhodné pro marketingové využití. Praktická část práce je zaměřena na …more
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is online marketing communication. Specifically, it deals with modern forms of online marketing, especially on social networks. The theoretical part defines online marketing and marketing communication on the Internet. Furthermore, social media, where individual social networks suitable for marketing use are then described in detail. The practical part of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Fojtová, Eliška. Moderní formy marketingové online komunikace. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní