Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti – Ing. Milan Klugar
Ing. Milan Klugar
Bachelor's thesis
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Effective segmentation of a potential customer's portfolio corelated with a company's goals. The significance and selection criteria for segmentation directed by the vision of the company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou segmentace zákazníků. V jednotlivých částech kapitol zjišťujeme proč je segmentace tolik důležitá, jaké nám přináší výhody, co vše je nutné proto udělat. V první části bakalářské práce se orientujeme především na druhy segmentací a na jejich přínos. Další část je zaměřena především na praktický pohled a zabývá se jednotlivými příklady segmentace z praxe …moreAbstract:
This Bachelor’s degree thesis deals with questions of segmentation of consumers. In the separated parts of chapters, we are finding out why is the segmentation too important. what are the advantages of segmentations and what we have to do for it. In the first part of this thesis, first of all we are focused on types of segmentations and what are the main goals of segmentation. Other part is oriented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nts53/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLUGAR, Milan. \textit{Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/ye9au0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti
Pavla Holotová -
Význam segmentace zákaznického portfolia a analýzy prostředí firmy a jejich souvislost s určenými cíli firmy nebo značky
Vojtěch Homolka -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová