Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti – Ing. Milan Klugar
Ing. Milan Klugar
Bakalářská práce
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Effective segmentation of a potential customer's portfolio corelated with a company's goals. The significance and selection criteria for segmentation directed by the vision of the company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou segmentace zákazníků. V jednotlivých částech kapitol zjišťujeme proč je segmentace tolik důležitá, jaké nám přináší výhody, co vše je nutné proto udělat. V první části bakalářské práce se orientujeme především na druhy segmentací a na jejich přínos. Další část je zaměřena především na praktický pohled a zabývá se jednotlivými příklady segmentace z praxe …víceAbstract:
This Bachelor’s degree thesis deals with questions of segmentation of consumers. In the separated parts of chapters, we are finding out why is the segmentation too important. what are the advantages of segmentations and what we have to do for it. In the first part of this thesis, first of all we are focused on types of segmentations and what are the main goals of segmentation. Other part is oriented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nts53/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLUGAR, Milan. \textit{Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/ye9au0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti
Pavla Holotová -
Význam segmentace zákaznického portfolia a analýzy prostředí firmy a jejich souvislost s určenými cíli firmy nebo značky
Vojtěch Homolka -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová