Inovace nabídky produktů cestovního ruchu ve zvolené oblasti. – Bc. Lucie Martínková
Bc. Lucie Martínková
Bachelor's thesis
Inovace nabídky produktů cestovního ruchu ve zvolené oblasti.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá inovací nabídky produktů ve zvolené oblasti. Teoretická část obsahuje základní pojmy, druhy a formy cestovního ruchu a charakterizuje marketing cestovního ruchu. Další část práce je věnovaná analýze současného stavu, vymezení a charakterizování vybrané oblasti. Z této analýzy dochází k zjištění, že vybraná oblast se zaměřuje především na církevní turistiku a nemá dostatečnou …moreAbstract:
This Bachelor thesis deals with the innovation of offering the products in the selected area. The theoretical part contains basic terms, types and forms of tourism and characterizes tourism marketing. The next part is devoted to the analysis of the current state, delimitation and characterization of the selected area. This analysis shows to us, that the selected area is mostly directed to a religious …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/xf6kl/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Kovaříková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARTÍNKOVÁ, Lucie. \textit{Inovace nabídky produktů cestovního ruchu ve zvolené oblasti.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2018. Available from: https://theses.cz/id/yeqmjh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová